Hjelp og kundeservice

Kjøpshjelp: 23 62 23 80

Vi i Treningsrom.no selger kvalitetsprodukter og er opptatt av at servicen vi yter våre kunder skal matche kvaliteten på produktene. Derfor har vi dedikerte folk som er produktspesialister på vår kjøpshjelp-telefon, som sørger for at du får svar på alle dine produktrelaterte spørsmål. For alle andre henvendelser, har vi dedikerte og flotte medarbeidere som er her kun for å hjelpe deg med alle andre spørsmål og utfordringer. For å kontakte disse, bruk kontaktinformasjonen under.

Før du sender oss en mail, sjekk om du finner ut av det du lurer på i seksjonen for spørsmål og svar.

Kundeservice

kundeservice@treningsrom.no

Retur

retur@treningsrom.no

Reklamasjon

reklamasjon@treningsrom.no

Spørsmål og svar

Bestilling

Kan jeg legge til en vare på min ordre etter å ha mottatt ordrebekreftelse?
Nei, det er dessverre ikke mulig å legge til varer på en ordre. Vi kan ikke øke det reserverte beløpet på ditt kort og om du benytter Klarna er det kun ordrebeløpet som er som er godkjent av Klarna. Du er selvsagt velkommen til å legge inn en ny ordre når som helst.

Kan jeg endre eller kansellere min ordre?
I de fleste tilfeller er det ikke mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker og sender fortløpende. Så lenge du har mottatt en bekreftelse på at din ordre er behandlet kan vi ikke gjøre endringer. Om du ikke har fått melding om at din ordre er behandlet, kan du gjerne sende en mail til ordre@treningsrom.no så vil vi forsøke å hjelpe deg. Du kan selvsagt angre ditt kjøp ved å sende varen i retur og bestille på nytt. Angrerettskjema og returinformasjon sendes til deg på mail.

Levering

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil varer?
Da sender du en mail til oss på kundeservice@treningsrom.no, så vil vi hjelpe deg slik at de feilsendte varene kan bli returnert, og vi gjøre vårt beste for å få riktig vare til deg så snart som mulig.

Jeg har ikke mottatt bekreftelse på at varene mine er sendt, hvor lang tid tar det?
Normalt skal du motta bekreftelse på at dine varer er sendt fra oss innen 48 timer på virkedager. Noen ganger kan det oppstå uforutsette problemer som medfører forsinkelser, men da vil du normalt motta beskjed om dette.  Når varen er sendt fra oss, skal det normalt ikke ta mer enn 2 virkedager til du mottar dem.

Jeg har bare mottatt noen av varene jeg har bestilt. Hvorfor det, og når kommer resten?
Selvsagt vil du få alle varene dine, men noen ganger når man bestiller flere produkter, kan varer bli plukket fra forskjellige lagre og din ordre blir sendt i flere forsendelser om dette fører til raskere levering. Det vil normalt ikke skille mer enn 1-3 dager fra første til siste levering, og det vil IKKE gå utover din fraktpris.

Hvis det har tatt flere dager fra du har mottatt den første pakken, uten at du har fått noen beskjed fra kundeservice eller fra fraktfirmaet, så er du alltid velkommen til å kontakte oss på kundeservice@treningsrom.no

Leverer dere varer utenfor Norge?
Treningsrom.no har tilpasset vareutvalget, priser og fraktavtaler slik at det ikke er mulig for oss å levere varer til andre land.

Kan jeg selv hente varene mine, så jeg slipper å vente på posten?
Om varen er på lager, og du kontakter oss med en gang du har bestilt dine varer, er dette helt uproblematisk. Send oss en mail på kundeservice@treningsrom.no, for å avtale henting.

Vi kan tilby hentepunkter i Heggedal i Asker og Søndre Nordstrand i Oslo.

Er det mulig å slå sammen to eller flere ordre til èn forsendelse?
Nei, dette er dessverre ikke mulig.

Retur

Hva gjør jeg om jeg vil returnere noe jeg har kjøpt?
Ta kontakt med oss på kundeservice@treningsrom.no så avtaler vi hvordan retur skal skje.

Reklamasjon

Jeg vil reklamere på en vare jeg har kjøpt, hva gjør jeg?
Hvis du oppdager en feil eller mangel på en vare du har kjøpt hos oss, må du så raskt som mulig ta kontakt med oss på kundeservice@treningsrom.no. Du kan lese mer om reklamasjon og forbrukerkjøpsloven i våre kjøpsbetingelser.

Sponsing og samarbeid

Sponsing
Treningsrom.no får mange henvendelser om sponsing og samarbeid, og vi er opptatte av å kunne bidra til utvikling av en sunn livsstil og sunne verdier.

Sponsorprosjekter vi vil vurdere er:

– Barne og ungdomsidrett
– Spesielt talentfulle utøvere eller lag
– Prosjekter rettet mot vanskeligstilte

Ta kontakt med vår sponsoransvarlige Ståle Eikeri på sponsor@treningsrom.no.

 

Samarbeid
Vi søker alltid etter bidragsytere og ambassadører som kan hjelpe oss med å løfte frem Treningsrom.no til å bli best mulig.

Akkurat nå søker vi samarbeid med følgende ressurspersoner:

– Skribenter og bloggere med utdannelse eller erfaring fra trening og kosthold.
– Ambassadører med sunn profil og mange følgere på Facebook
– Ambassadører med sunn profil og mange følgere på Instagram

Vi tilbyr til de rette personene en fin mulighet til å profilere seg selv i et faglig, seriøst miljø med stor markedspåvirkning. Øvrige betingelser etter avtale.

Vi gleder oss til å høre fra deg, ta kontakt med oss på partner@treningsrom.no.

Tilbakebetaling av MVA

Slik får du tilbakebetalt merverdigavgiften ved utførsel av varer kjøpt hos Treningsrom.no
Du må fylle ut et tollskjema som i tillegg må attesteres av tollvesenet før det returneres til oss per post for utbetaling.

Adressen vår er:
Vapara AS
Langteigåsen 22
1274 Oslo